neděle 27. června 2021

KONEC

 Zdravím, všechny mé čtenáře.

Moc se omlouvám, že se ozývám až po tak dlouhé době, ale bohužel toho bylo v poslední době hodně. Snažila jsem se, opravdu ano vrátit se ve psaní a opět začít psát, ale bohužel nic z toho se nestalo. Jsem stále tam, kde jsem byla před několika měsíci. 

Přemýšlela jsem, jak to udělat, abych našla nějaké téma, které mně bude bavit a půjde mi psát, ale ani to se nestalo, prostě už bohužel jsem se v mém životě posunula dál a nějak se nemůžu vrátit zpátky. Převracím si to stále dokonala a dokola, ale bohužel jsem nepřišla na to, jak se vrátit.

A tak vám s lítostí oznamuji, že jsem se rozhodla s blogováním skončit. 

Moc si vážím vaší podpory a vašich komentářů, byli jste po dlouhých deset let má rodina a já jsem byla ráda, že jsem měla svět, do kterého jsem se mohla uchýlit před nudným životem.

Děkuji všem, kteří jste četli všechny mé povídky a bavili vás.

Pokud by měl někdo zájem si občas napsat, tak budu na e-mailu nebo facebooku, pod adresou lusy90@seznam.cz.


Přeji krásné letní dny a těším se s některými z vás na viděnou.

P.S. Tento blog zůstane aktivní. 

Vaše Lussy

1 komentář: